Մուկը, որը կատու էր ուտում

downloadԳործող անձինք են պառավ մուկը, իր եղբոր տղաները և հեղինակը և կատուն

Մի պառավ գրադարանային մուկ մի անգամ եկավ այցելելու իր եղբոր եչեխաներին: Խոսում է հեղինակը

-Դե դուք բոլորովին կյանքը չգիտեք-ասում էր նա իր ամոթխած ազգաաններին-խոսում է հեղինակը: Իմ կարծիքով դուք օրինավոր կարդալ չգիտեք-ասում է պառավ մուկը: Խոսում են մի խումբ սովորողներ:

-Օ դու մեր մեջ իսկական գլուխ ես հառաչեցին նրանք-խոսումեն մի քանի հոգով:

Օրինակ դուք երբևէ կատու կերել եք –ասում է մեծ մուկը:

Կատու՞ մեզ մոտ հակառակն է լինում կատուներն են ուտում մկներին:

Այդ նրանից է, որ դուք տգետ եք:իսկ այ ես կերել եմ կատու այն էլ ոչ մի հատ: պառավ մուկը երեխաներից մեկը կասի:իսկ նա անգամ ծպտուն չի համարձակվում հանել:Այ կուզեք հավատացեք կուզեք ոչ:

Իսկ ի՞նչ համ ունեն կատուները:

-Թղթի համ ու մի քիչ էլ թանաքի համ-ասում են մեծ մուկը -Բայց դա ի՞նչ է, որ դատարկ բան ի՞սկ դուք շուն կերել եք –խոսում է սովորողներից մեկը:

ի՞նչ ես ասում

-Իսկ ես, հենց երեկ մեկին վերջ տվեցի: Մի գամփռ Նրա ժանիքները իմ չափ էին : Ինձ  համար ի՞նչ կա ես նրան հանգիստ հոպ և կերա : Նա ձայն ծպտուն չհանեց: Գոռոզաբար ասում է մուկի շոր հագած երեխաներից մեկը:

Իսկ շու՞նն ի՞նչ  ինչ համ ունի միասին ասում են մի խումբ երեխաներ:

Նա էլ թղթի պես է – ասում է մեծ մուկը Իսկ ռնգեղջյուրն դուք կերել եք: Խոս մեկը:ում է երեխաներից մեկը:

-օ դու մեր մեջ մի հատ ես –դե մենք ինչ ենք, որ –մենք ռնգեղջյուր չենք էլ տեսել , ռոկֆոր պանիրի, թե հոլանդականի միասին ասում են մի խումբ սովորողներ:

-Այ թե տգետ եք « ոմն է նման» իհարկե ռնգեղջյուրի …. Իսկ փիղ կերել եք, իսկ արքայադուստր կերել եք , իսկ տոնածառ նոր տարվա խաղալիքներով

-Եվ հենց այդ ժամանակ, երբ մուկը հասավ տոնածառին, կատուն, որ նստած էր հին սնդուկի ետևը և լսում էր մկան դասախոսությունը, չդիմացավ , սարսափելի ձայնով մլավեց ու մուկը այնպես ցատկեց, որ պետք է ասել, որ դա իսկական կատու էր, շքեղ մորթիով, փարթամ բեղերով և երկր, սուր-սուր ճանկերով:

Մկները, հենց, որ լսեցին կատվի ձայնը պուկ, փախան, իսկ գրադարանային մուկը անսպասելիորեն տեղում անշարժացավ և մնաց կանգնած, ինչպես արձան: Կատուն առանց երկար մտածելու, հոպ ճանկեց նրան, ճանկեց, բայց միանգամից չկերավ, այլ որոշեց մի քիչ խաղալ նրա հետ:

-Հա ուրեմն դու մուկն ես, որ կատուներ է ուտում –ասաց կատուն

-Ճիշտ այդպեդ տերդ ողորմածություն     չ՞է, որ ես ողջ կյանքս անց եմ կացրել գրադարանում…

-Հասկանում եմ, հասկանում եմ Ապրում էիր գրադարանում    և զբաղվում էիր նրանով, որ ուտում էիր նկարները և փչացնում գրքերը:  երկխոսում են երկու երեխա:

Օ ձերդ ողորմածություն միայն մի քանի անգամ և հավատացնում եմ ձեզ    ձերդ պայծառափայլություն միայն և միայն ինքնազարգացման համար:

Դե իհարկե ի միջի այլոց    ես շատ բարձր եմ գնահատում գրականությունը: Բայց քեզ չի թվում, որ բացի գրքային իմաստությունից կա նաև ուրիշ իմաստություն ՝կյանքի իմաստությունը: Քո տարիքում ժամանակն է իմանալու, որ կյանքում կան ոչ միայն թղթի վրա նկարված կատուներ և ամեն մի փիղ չի համաձայնվի , որ նրան կծեն մկները: Միասին ասում են մի խումբ սովորողներ:

Բայց խեղճ գերու բախտից կատուն մի վարկյան աչքը թեքեց դեպի սարդը, որ սողում էր հատակին:

Գրադարանի մուկն էլ հիմար չէր,նա իսկույն նետվեց մի կողմ ու թաքնվեց գրքերի գրքերի  արանքում: Այս անգամնա ստիպված էր բավարարվել միայն սարդով-խոսո է հեղինակը ավարտում է հեքիաթը:

Աղբյուրը՝

Запись опубликована в рубрике մանկական գրականություն. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Оставьте комментарий